Mamma och Dotter

Idag söndag vakna jag av mig själv vid 07,42 för att vara exakt. Jag vaknade av mig själv, så tidigt, en söndag. Och som Carro A sa, Vaknar inte ni typ 12 ??? Jo det brukar jag göra haha! Om jag inte ställer klockan. Men idag vakna jag tidigt, och tur var väl det. Jag skulle bjuda Carro på kaka. Så jag var uppe och baka i ottan. Vid 11 kom mamma Carro och dotter Signe. Fick mysa med bebis, och prata med Carro. Jag saknar henne på jobb. Hon fick kaka med sig hem, annars äter vi bara upp den själv. Väldigt god kaka, som uppskattas av många.
Jag fick för mig häromdagen att jag skulle baka citronpaj, för det åt dem på roomservice härom kvällen, och det såg bara så himla gott ut. Jag har aldrig bakat det förr, så jag klicka ut ett recept på nätet. Och det blev katastrof. Tyckte mest det var pajdeg, och väldigt lite fyllning. En smaka väldigt mycket citron, för mycket liksom. Den ska inte vara liksom lam, utan den ska ju verkligen vara citron, men detta var lite i värsta laget. Den kunde jag ju inte bjuda Carro på.. Nej så jag baka min kladdkaka - tosca topping. Och det blev succe även där.



Carro, jag låna en bild av dig... För du ser så lycklig ut här!! ;)

 



Kommentarer
Life by Caroline

Kan man inte få receptet på den där kladdkakan, lät så smarrigt :)

2011-07-03 @ 19:48:07
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
carro

Min lilla Emma ,var så mysigt att hälsa på dig! Du är så bra med Signe också...hon låg ju hos dig hela tiden :)

2011-07-04 @ 16:09:38
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Anonym

Lite varstans. Systrna Green, Bauhaus osv. Man kan köpa på nätet också..Kan man köpa färg, penslar och allt annat med! Faktiskt nr jag läste ditt inlägg som jag blev sugen.. men jag vill ha nya färger..

2011-07-05 @ 07:04:30
Mad

Nej det tror jag inte..Kolla biltema och rusta..systrarna greene har ju stängt i stan kom jag på..

2011-07-05 @ 08:57:19
URL: http://mamamad.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0