Jag som skulle ge Er en DAGENS !!

Men det gick inte för sig. Jag kan inte ladda upp några bilder. Trist !!
Just nu har jag avnjutit en sallad, som jag har köpt i hooollet på Värnhem!! Vill varmt rekomendera denna lilla salladsbar, med väldigt bra variation. Du får välja pasta + sallad, eller enbart grönsallad. Fullkorn eller inte fullkorn. Tre tillbehör + dressing för 45 kr. Kanon !! Tål att provas !!

Ikväll, eller om 2-3 timmar ska jag till veterinären med min lilla skatt. Saga ska vaccineras och öronmärkas.
Igår kväll fick jag även ta bort en fästing URK!

Efter det ska vi hem till Carro, Jocke och Alwin. Jocke och Emma kommer med, så det ska bli himla mysigt!
Vad gör Ni denna tisdag?

 


Kommentarer
Carro

Hunnit med en prommenad, sen kom vi hem ...hon åt och sen sov hon i FYRA TIMMAR!?!?!? WTF?? Hoppas det är ok....jag är ju van vid hennes 45 min sovpass.

2011-07-05 @ 15:55:43
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
B. o. B.

Hej....jo denna tisdag körde vi till : "Skånes Provence. " Beläget i Köpingebro på Österlen. Först middag i Rådhuskällaren i Ystad. Vi såg blommande lavendelfält och köpte kryddor. Kramisar.

2011-07-06 @ 10:15:44
britta bloggar

Åh vad jobbigt det är när det krånglar med tekniken!

2011-07-08 @ 09:12:32
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0