Jag kan, jag kan, jag kan !!!

Jag älskar att jag är så himla motiverad och peppad just nu!! Jag är bara livrädd att det ska försvinna!!!
Men jag tror jag har nått min botten, och jag tror min matdagbok för 4 dagar fick mig att inse. Nu jävlar, nu kör vi!

Har precis kommit tillbaka från min lunch, 30 min i rask takt promenaderade jag och en kollega, ner till centralen och tillbaka igen! Men jag avskyr att bli så svettig, och sedan ska jag in och sätta mig på kontoret igen. Det gillar jag inte alls. Så antingen får jag gå på kvällen, eller så får jag gå på morgonen. Men jag älskar att sova.
men det är sova, eller att träna, att bli fit, att må bättre ! Jag kan!! Jag kan!! Jag VILL !!!



Kommentarer
Fröken M

Kämpa på så kommer det gå galant ! Själv föredrar jag kvällspromenader. Lite frisk luft innan läggdags brukar passa mig perfekt :)

2011-07-19 @ 19:29:15
URL: http://frokenmela.se
Anonym

Tack för tipset½½½ =D

2011-07-19 @ 21:07:42
britta bloggar

Åh, vad du är duktig!

2011-07-20 @ 09:32:36
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0