Jag gillar Ernst. Det har jag gjort ett ta...

img_1389 (MMS)

Jag gillar Ernst. Det har jag gjort ett tag. Det är ju inte för inte, som vi har ett väggord citerat Ernst i vår hall. " I det enkla bor det vackra". Enkelt och snyggt. Men under pågående program så målar han allt grått. Jag gillar grått, jag gillar vitt. Men han är lite mesig när det kommer till färg. Att titta på sådana här program, allt som har med inredning att göra, gör att man bara vill inreda!! Vi har ett kontor som inte har kommit till sin rätt! Igår på roomservice fick jag en ide till förvaring, och nu efter tittat på Ernst, vill jag nog flytta vårt skrivbord. Men då vet jag inte vart jag ska ha gungstolen. Ja jisses!!



Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

2 ggr är bättre än 0 ggr. Och nästa år stämmer vi träff på vårruset ;) Kram

2011-07-21 @ 20:51:04
URL: http://triquetra.blogg.se/
Carro

Jag stannade också inne igår, jäkla väder! inte klokt vad det regnade.



Jag gillar också Ernst och stilrent men ja, det kan bli liiiit mossigt och tråkigt ibland.

Just det...jag skulle ringa din målare ! Har fan inte blivit av...pinsamt att ringa nu?

2011-07-22 @ 08:57:54
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0