Igår hade jag en mysig förmiddag hemma hos...

img_6143 (MMS)

Igår hade jag en mysig förmiddag hemma hos Carro och Singe. Som den lilla tjejen växer. Hon skratta och prata, och var så himla härlig. Carro bjöd på räksallad, och på begäran av mig blev det inga kakor. :) på kvällen var vi hos pappa och Camilla, och efter middagen spelade vi kort. Åter igen drack jag för mycket vin, och sitter just nu med huvudvärk i soffan, och ser ytterligare en Potter film. Trotts bakfylla har jag storstädat hela huset. Nu ska jag njuta av vad som är kvar av denna söndag!!



Kommentarer
Carro

Tack för du kom! :)



Använder du ngt program för att blogga...eller du gör som vanligt??

2011-07-25 @ 09:16:44
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0