Godmorgon !!

Igår var mina brödrar här. Vi åt tacos, spelade tv spe, och såg postkodkampen. När ScoobyDoo var slut gick den äldre av dem två, och vi andra gick och la oss. Trotts han är 8 år gammal vill han ligga mellan oss, så jag kan väl inte påstå att jag har sovit sådär jätte mycket i natt !! Men idag är det lördag, helg, och jag ska försöka njuta av lite ledig tid. Tror Fredde och Rasmus ska iväg och spela inlinehockey, och jag funderar på att sätta igång en maskin tvätt. Kanske åka och storhandla. Så det är gjort liksom. Mamma pratade om att kanske grilla hos henne ikväll.
Jag är sugen på rosè vin, så jag tror denna lördag kommer bli just som jag velat !
Vad gör Ni denna lördag?



Kommentarer
carro

Fina du!

2011-07-17 @ 10:44:08
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0