Fruntimmersveckan börjar med Fredrik

Så idag ska Fredrik få extra mycket pussar. Nej, vi firar aldrig namnsdagar, men jag sa i alla fall grattis. Idag har jag min nya tunika på mig, som är så himla stor upptill, så bh banden syns titt som tätt, vilket kan reta gallfeber på mig. I lördags blev det alldeles för mycket rosè vin och även en jäger, så igår låg jag mest bara och ojade mig i soffan. Känner mig inte så värst pigg idag heller, och tant röd är på G. Jag känner att jag kokar inombords, jävla PMS !!

Idag skulle jag börja mitt nya liv. Och hur ofta säger jag det !? Så jag började med flingor och mjölk till frukost. Och nu på lunchen blev det MC Donalds. Så så himla bra började mitt nya liv. Jag vill verkligen gå ner i vikt, jag vill verkligen inte se ut så här, jag vill inte ha ont i magen, och jag vill verkligen inte skämmas för min kropp. Och jag vet attd et bara är jag själv som kan göra något åt det, ändå bara fuskar jag, och frossar i massa skit. Igår drack jag lätt 1 liter cocacola. Jag skyller det på bakfyllan. Men när ska mina ursäkter ta slut?
På möhippan när vi hade dansat, så skulle vi duscha där, jag tror jag var den enda som höll på med handduk. Alla andra klädde av sig, medans jag gjorde allt för att dölja mig själv. Jag hatar att det är så. Jag hatar känna mig ful.
Så jag måste ta tag i detta, en gång för alla!! Idag är det invägning! Sedan väger jag mig en gång i veckan. Jag vill inte skämmas längre !!



Kommentarer
Caroline - Det ljuva livet i söder

Offentligdusch, huuu!



Satt och knåpade ihop en meny för en månad och började idag, tänkte utvärdera hur jag mår av maten sen. Och lättare att handla o variera.

Kram!

2011-07-18 @ 17:45:42
URL: http://detljuvalivetisoder.wordpress.com
Malin

Yeah jag är på med mitt nya liv idag haha :) Dock lättare för mig kasnke i och med att jag jobbar på ett gym.... Men lycka till, vi kan göra det ihop ? :)

2011-07-18 @ 18:15:30
URL: http://www.malins.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0