Elementskydd

Hanna, brudtärnans lägenhet sitter på min näthinna. Den var så vacker. Något som jag tycker är väldigt fint, som hon även hade, är elementskydd. Element är ju inte vackra alls. I vår lägenhet i Malmö, var de sprayade silvriga. I vårt hus är de väldigt gula. Gult = Fult! Våra fönsterkarmar är heller inge vidare. Och jag älskar ju att renovera, eller ha små projekt. Min sambo är inte av samma tycke, men med lite tjat och övertalning är han ganska sammarbets villig ;) Så elementskydd kombinerat med fönsterkarm, hade verkligen varit på sin plats.



Kommentarer
B. o. B.

Hej.... Elementskydd är vackert , men stjäl värme och elen blir dyrare. Kramisar.

2011-07-13 @ 17:16:04
Carro

Lulu Carter har gjort några snygga som jag själv skulle vilja göra!

2011-07-13 @ 17:42:59
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
annelie

Jag såg ett program där de gjorde skitsnygga av ikeapåsar. 5 veckooooor, jaja det blir bra det!!!! =)

2011-07-14 @ 11:56:53
URL: http://liveandlooove.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0