Birgit och Bertil

Jag vet jag sagt det förr, och med risk för att vara tjatig, men Birgit och Bertil är två fantastiska människor !
För någon vecka sedan fick vi tagetes av dem, som Bertil planterade så fint i vår rabatt. Han la myrr runt huset, och la en myrdosa med en fin liten lapp, att den skulle vi lägga där inne. Allt detta gjorde dem när inte vi var hemma. I helgen så hitta jag inte tagetesen i rabatten. Nej då har myrorna ätit upp dem !!
Så i Tisdags kom de igen, planterade nya tagetes och lämnade även då en liten lapp, med myrr i en burk !!

Birgit och Bertil. Ni ska bara veta hur glad jag är att Ni finns !!! Och tack för alla tips och råd!! Det är guld värt !
Men elementskydden, jag vet inte !! Är det värt de extra pengarna, det då går åt att värma huset ??

KRAM !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0