Åh, inredning !!

I lördags när jag var på möhippa, samlades vi hemma hos Hanna, Maries vän och även brudtärna. Hon, och hennes man hade en helt fantastisk lägenhet vid DrottningTorget. Högt i tak, stora stora fönster, stuckatur. De hade inrett så snyggt. Enkelt och stilrent. Så när jag hade vaknat upp ur min bakfylla igår, och 4 kaffe koppar senare, fick jag tag i alla våra blommor, ställde allt vi hade på köksbordet. Och ändrade om. Nu vill jag inte ha lila i vardagsrummet längre. Och tar vi bort de blommiga kuddarna, så tror jag vi har löst tavlor-problemet.
Istället för den lime gröna mattan, ska jag ta vår svarta matta istället. Ja nu ska här ändras om!! Vad jag blev inspirerad av deras vackra hem !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0