Ågren..Gå din väg!

Igår kom Carro och Alwin hem till oss, vi åt ihopa. En korv med bröd, och lite kyckling file med potatis sallad.
Ytterst lite potatis sallad. Eller så blev det mycket, för jag tog flera ggr. Vem lurar jag liksom!?

Vi skulle gå till mamma, för en liten spa kväll med hennes vänninor. Jag passade på att leka med Alwin, och Carro fick prova diverse krämer och sitta i fotbad. Jag drack en klunk av en cider, och satte glaset lika fort. Sånt ska man absolut inte dricka om man vill tappa i vikt. Jag drack inte heller vin. Nej jag drack inte ens vatten.
Jag åt jordgubbar och oliver. Det kan ju inte vara så farligt. 5 oliver = 1 points. Så jag åt nog 2 points. Och jordgubbar är ju pointsfritt. Men sedan ville jag smaka oliv brödet, det såg så gott ut. Så jag tog en skiva med lite smör. Och sedan tog jag en skiva till. Sedan kom Ågren. Jag vill inte ha ångest för jag äter en eller två skivor bröd. Dumma tanke, GÅ DIN VÄG!

Ikväll ska jag träna med Fredde, och vi ska även storhandla!
Vad gör Ni denna lill lördag?

Förlåt, det blir lite mat-hets, och vikt-hets just nu...



Kommentarer
grannen

Jag tycker inte du ska ha ågren för då kommer drt bara gå till överdrift. Man ska äta mormalt. 2 bröd skivor är ju inget. Kram

2011-07-20 @ 09:14:49
Carro

Nu är jag säkert inte någon bra inspiration eftersom jag har kroppsform Tunna MEN en grej som hjälpt mig mycket är att inte göra ngt jag inte kan hålla. I början när jag tränade (för att jag skulle fortsätta) så sa jag till mig själv att jag bara behövde träna 2 ggr i veckan. DET fixade jag! Till sist var det ju uppe i fyra ggr / vecka sen kom ju the pregnancy ivägen. Samma med maten, jag måste kunna hålla det ! Om jag lyckats över-äta under dagen så skippar jag ngt på kvällen, typ kolhydraterna + att tillåta lite sött till helgen !

2011-07-20 @ 21:25:44
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0