Vill Inreda nu... NU!!!

Just nu är vi mitt uppe i att inreda, eller få ordning i vårt grovkök. Och det är först på listan. Men jag har hundra ideèr i huvudet som bara vill ut. Nedanvåningen är det vi ska fokusera på först och främst. Och det är mer eller mindre klart. Fast vi ska ha upp en och annan list. Jag ska få upp gardiner i "kontoret".

dekoria.se

Är ganska sugen på en blommig hissgardin. Hissgardin är kanon, då panellängder inte funkar, de täcker hela fönstret. Nu när julen ska ut, måste vi handla nya lampor. Ska försöka använda mig av lampfötterna jag har sedan innan, men köpa lite nya skärmar. Jag ska även placera ut vårt skoskåp som mest bara tar plats i grovköket. Där skoskåpet står nu, ska vi nog ha mån-sön tavlan vi fick av mamma, anders och Rasmus i julklapp.

Sedan har vi ovanvåningen. Som vi skulle vänta med. Vi skiter inte pengar. Men jag vill jag vill jag vill. Tror dock jag får vänta. Men låter idéerna sprudla ändå.
Uppe i vårt ena rum, som just nu är tomt, vill jag ha en bäddsoffa;

ikea.se

I detta rum vill jag även ha en hissgardin, och är då sugen på:

dekoria.se

Vi har varit och tittat på nya dörrar och ny ytterbelysning. Kul när man ser framsteg!

Ikväll ska jag försöka ta bilder på hur vår nedanvåning blivit! :)



Kommentarer
Carro

KUL med bilder...



FINA hissgardiner....blev jätteinspirerad. Måste kolla in vad de har mer för ngt skoj!

2011-01-10 @ 14:30:43
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
marlene, mamma till lilly & john

För det första: JÄTTE-FIN tatuering.



Har du också Ulcerös Kolit eller IBS? lite skönt att kunna bolla sina tankar och funderingar med andra.



KRAM

2011-01-10 @ 14:51:47
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Annelie

Heeej! De är inte bästa kompisar men de har inget emot varann heller =)

2011-01-10 @ 20:27:37
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
Annelie

Heeej! De är inte bästa kompisar men de har inget emot varann heller =)

2011-01-10 @ 20:28:00
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
marlene, mamma till lilly & john

Sv; usch då!! va många det är som har problem med magen.. innan jag fick den här sjukdomen så visste ja ingen, men när man berättar o pratar om det så är det ju jätte många.. ja ska på undersökning idag igen, blää. nya mediciner o shit. behöver du käka medicin eller? va de länge sedan du hade skov?

2011-01-11 @ 09:53:55
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Cornelia

Hej!



Jag jobbar på kundservicen på Dekoria. Vi har precis lagt upp en blogg och nu letar vi efter kunder som eventuellt vill dela med sig av bilder från sina inköp från oss. Så om du gör en beställning du är nöjd med får du gärna kskicka över bilder.



Om du inte beställt något så vill jag tipsa om att du kan beställa gratis tygprover på våra tyg för att se hur kvalitén och färgerna är.



Vänliga hälsningar

Cornelia

Kundservice

www.dekoria.se

2011-03-02 @ 16:46:42
URL: http://www.dekoriase.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0