Tatoo

Jo då! Igår när jag skulle lägga mig, och var väldigt trött, eftersom jag i vanlig ordning inte kom i säng i tid, får jag ett sms av finaste Caroline, som frågar om vi ska tatuera oss på Lördag. Och jag bara Ja!!! För att i en senare tanke, skriva vågar jag?! haha! Men ja på lördag är det alltså tid. Har många många idèer. Mitt namn ska jag ha på handleden. Kanske även mitt mellan namn. Måste bara hitta ett snyggt typsnitt. På ryggen ska jag tatuera över mitt kinesiska tecken, och göra en lilja. På nått vis i denna lilja vill jag ha in Rasmus och Marcus, mina syskon. Ja vi får se hur det blir. Om det blir en, eller det blir två, eller ja, vi får se! Wiiii!! Spännande i alla fall!!



Kommentarer
Annelie

Sitt och prova igenom alla stilar i typ word... De gjorde jag!

2011-01-05 @ 20:07:12
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
Malin

Lycka till ;)

2011-01-06 @ 13:27:52
URL: http://www.malinsvensson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0