Operation Tvättstuga/Grovkök

Renoveringen är i full gång, och jag hoppas så att allt blir klart idag!!
Igår var jag, min bror, och mina kusiner och hälsade på farfar. Strax efter de flyttade ifrån huset fick han ett antal proppar, och är väl inte riktigt sig själv. Så häromdagen domnade armen bort, och han visste inte hur man lagade kaffe, något han gör varje morgon. Det blev 112, och massa prover. Än ligger han kvar på sjukhuset. Men verkar pigg för övrigt. Höger arm vill inte med honom, men han tycker om maten, och har en kompis i korridoren. Han minns inte vad han heter, men det är han medveten om. Ordförrådet är inte som det brukar vara, men det är han också medveten om. Han blev jätte glad när vi barnbarn kom på besök och jag hoppas han kryar på sig och får åka hem snart.

Nu ska jag äta lite frukost, och sedan kommer svärfar och ska fortsätta hjälpa oss med renoveringen.
Oavsett om det blir klart eller inte, så måste tvättmaskinen kopplas in, tvättberget växer.

Vad gör ni denna söndag?



Kommentarer
Louise

Hoppas farfar kryar på sig! Kram

2011-01-23 @ 18:00:48
URL: http://lojse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0