Nyår 2010-2011

Jag stressa på torsdagen, så pass mycket så jag fick ännu mer ont i magen, ännu mer än vad fröken röd försedde mig med. Men trotts detta, var jag ganska lugn nyårsafton. Sov ut länge, åt en god, lång frukost med min fästman. Förberedde lite till. Freddes bror med fru och barn kom och drack kaffe, och jag satt ner i en timma. Hann med en sväng till burlöv, och vi ändrade i menyn. Ändra mitt klädval, och det slutade med en långarmad tunika/klänning och ett par paljett leggings. Turkosa detaljer både på naglar, örgänge och ögonskugga.
Menyn var följande:

Förrätt
Laxspett med limekräm

Huvudrätt
Helstekt fläskfilè med rosmarin och parmaskinka, serverad med potatiskaka och körsbärsås

Efterrätt
Choklad cheese cake med varm hallon/blåbärs sås

Hela kvällen var kanon, och jag låter bilderna tala för sig själv!!


































Vi fick en jätte fin skål, skumpa, en regnmätare, blomma och en brödkorg!
Tack alla fina vänner för en fantastisk kväll!!



Kommentarer
carro

Shit så mkt fläskfilé ni måste gjort :) Ser en kille jag gick i samma klass som i högstadiet!! Johan

2011-01-02 @ 20:52:34
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Caroline

God fortsättning!

2011-01-02 @ 22:36:05
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
tredje Caroline

Riktigt lyckad kväll. Kul o träffa freddes polare ;-)

2011-01-02 @ 22:41:50
tredje Caroline

Riktigt lyckad kväll. Kul o träffa freddes polare ;-)

2011-01-02 @ 22:42:45
Malin

Verkar som en lyckad kväll :) God fortsättning :)

2011-01-03 @ 07:31:48
URL: http://www.malinsvensson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0