>Klämdag

Onsdag kändes som fredag,och jag fira med ett glas vin. Bjöd hem mamma på en bit mat, drack lite kaffe, och slängde oss i soffan. Vi halv nio snåret kommer min andra hälft hem, med 2 hockey polare, som vill kolla huset. Inte mig emot. Mamma gick hem och lillebror kom. Jag somnade gott i soffan. Fredrik stack strax efter 8 på Lördag morgon höll jag på att säga, men ja Torsdag morgon. Skulle hjälpa sin bror flytta. Jag kom strax efter 12. Jag tog sovmorgon, och drack mitt kaffe i lugnan ro. Väl inne i en lya på 180 hjälpte jag till att ställa in i skåp, hänga in i garderober, vika bebis kläder. Fika. Och sedan åkte jag hem. Körde förbi, eller ja förbi och förbi, körde ner till Höllviken och HemmaKväll. Vilket jag nu, idag, kom på var ganska onödigt, då de har HemmaKväll i Malmö. Jaja. Hyrde filmer och handla massa godis. Hem till mina grannar, och även våra bästa vänner. Åt en bit mat. Gick hem i protest mot min kille. Och jag bara ville att någon skulle försöka hjälpa mig förstå, hjälpa mig sluta sura. Vad fan ska jag sura för?! Jävla sur kärring är jag ibland. Alldeles för ofta. Och jag vill inte vara det. Gick hem i alla fall, grät en skvätt!! Kramades med Fredde, och vi båda gick sedan tillbaka till våra grannar. Såg film och åt snacks, så det spruta ur öronen! Filmen var slut strax efter 22, men där satt vi och snackade. Tyckte jag hade ett öga på klockan men vips var den strax över midnatt, och vi traska hem. Vakna med mega mega magknip!! Kanske det var dumt att trycka huvudet fullt med chips och dippa, och ton av godis när man lider av IBS!! Yeah smart drag det där Emma.



Kommentarer
Malin

Vilken film :)?

2011-01-07 @ 13:05:05
URL: http://www.malinsvensson.blogspot.com
Caroline

Ibland måste man unna sig....fast sen ångrar man sig... ;)

Hoppas du mår bättre nu!

2011-01-07 @ 16:37:35
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
goa grannen

Jag håller med caroline, malin det blev salt super bra film.

2011-01-07 @ 22:38:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0