Jag vill se gräs...

Jag längtar efter att få se min gräsmatta. Men vädergudarna tycks inte vilja detsamma. Nog om det.
Fredag var det ganska rörigt på jobb, men det löste sig till det bästa, och även jag fick fira helg. Efter 1 timma på bussen var jag äntligen hemma. Lagade god mat, hällde upp ett glas vin och inväntade min sambo.
Efter 2 glas vin och lets dance somnade jag gott i soffan. På lördagen vakna vi 12,30. Yeah liksom. Hur kan man sova så länge? Shit hela dagen hade gått, och man fick lite lätt ångest. Under vår frukost, eller ja lunch kan vi kalla det, prata vi om att kanske göra ett bio besök. Men det blev istället middag med våra grannar. Vi lyssna på gamla låtar och åt god mat. Fredde lagade stek i ugnen med termometer.

Ställde klockan, så vi inte skulle sova till 12,30 igen. Har ätit en god frukost, lyssnat på spotify, och nu sitter jag här.
Idag ska jag leka med Carro och Alwin. Vad vi ska göra är ännu oklart. Plånboken ekar och alla våra ideèr kostar pengar. Jag vill gärna försöka mig på att göra cupcakes. Men frågan är om Carro vill det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0