Inte riktigt planerat!

Igår blev det hornbach. Det blev inte mediamarkt. Det blev en tur till Freddes bror. Men sedan spåra det ur. Då skulle vi hämta skåp, bära skåp. Handla mat, köra hem. Så vi var hemma först vid halv nio, vi åt, och sedan var klockan närmre tio. Fredde såg hockey, och jag somnade i soffan. Har ingen mat med mig idag. Visst ja, emellan hämta mat, och komma hem, mellan landa vi hos Fam. Sandell/Henriksson och hämtade min jacka, som jag beställt. Och det visa sig att XS istället var XL. Ja det kändes så. Men jag skiter i det. Ja det gör jag. Jag får se ut som ett hus, och ja människor får glo och snacka. Jag fryser i alla fall inte. Den satt dock bra på Fredde, men han blev för varm.

Så nu ska jag ta på mig mitt hus till jacka, och handla pasta från pastavagnen i svängen! Ikväll ska jag städa och kommer med all sannolikhet somna redan kl 20.





Kommentarer
Mamma

Jag kan ta den så kan du beställa en ny...vilken färg?

puss och kram

2011-01-04 @ 14:28:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0