Full fart !!

Efter jobb igår for jag iväg och handla med mamma. Lista var skriven, och jag fasa för hur mycket pengar som skulle flyga iväg. Har fortfarande vår elräkning i bakhuvudet, och funderar verkligen på att skaffa en ny torktummlare. Det får kosta vad det kostar, men den vi har idag, den drar för mycket el. Väl hemma lagade jag mat, samtidigt som jag plocka in alla varor i kyl, frys och skafferi. Samtidigt tvätta jag, och diska undan. Fast jag städar och donar mestadels varje dag, så nu i vårt renoverings kaos, tycker jag vi har det så rörigt.  Hoppas så att det blir klart i helgen. Sedan ska jag nog ta mig an vårt kontor. Jag är inte nöjd. Jag måste nog tänka om. Ska jag kanske ha det vitt istället? Jag måste köpa gardiner med, men jag är så jävla snål. Det ser ju inte förjävligt ut, utan gardiner.
 
Ikväll är det träning! Hej och hå!!



Kommentarer
Caroline

Usch ja tala inte om elräkningen!

2011-01-26 @ 14:04:43
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Madelaine

Du får skippa torktumlandet ;)

2011-01-28 @ 19:21:49
URL: http:// mamamad.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0