Årets första Måndag

Trött. Väldigt trött var jag idag när klockan ringde. Tänkte börja det nya året med att äta frukost innan jag åker till jobb. Men även idag ville min kropp sova lite längre, och därmed inte hinna äta. Tur man har sitt knäckebröds förråd på jobb. Helt ok måndag so far. Ikväll ska vi förbi Hornbach och Mediamarkt. Vi ska köpa ytterbelysning, innerdörrar och torktummlare. Vår torktummlare är från år 1, men fungerar utmärkt. Men den slukar ström. Vi får se vad vi hittar. Efter det ska vi köra förbi min svåger med fru och barn, och kolla in deras nya lägenhet på 180 kvm. Förhoppningsvis kommer jag i säng i relativt bra tid, så jag inte är lika trött imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0