Vad kul att så många gilla mina naglar,...

Eller vad vet jag, det var ju ingen som sa ett ljud. Kul. Jätte kul. Det är sådana här dagar man ibland ifrågasätter varför man bloggar. Hmm ja. I alla fall, jag är på jobb idag. Och innan i morse, när jag hade släppt av Fredde, och lyssna på P3 i radion, fick jag höra att Daddy var död. Ceasar Millans hund, och jag blev lite ledsen. Han som var så fin. Var tvungen att googla, och det visa sig att han dog för ett år sedan. Vilken fantastisk hund.

Nåja, idag blir det fruntimmersmiddag!!


Kommentarer
Caroline

Visst var Daddy fin! Lugn tillskillnad till min orkan emellanåt ;)



Jag bad Lojse säga lösenordet till bloggen, skulle hon mot förmodan glömma det så får du påminna mig igen :)



Ha en mysig kväll med tjejerna! Kram

2011-02-03 @ 17:41:46
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
carro

Haha du, du är inte världens bästa kommenterare själv :)

2011-02-03 @ 19:22:57
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0