Lila Naglar... Hmm?!

Förra måndagen,dagen innan löning, puh...  var det dags att träffa fina H,och göra vid naglarna. Jag brukar göra allt annat än franska, så varför vara sämre nu? Jag är inte mesig, och det är inte det att jag inte tycker franska är snyggt, men går jag och gör vid naglarna 1 ggn i månaden, så kan jag göra nått roligt, tufft. Så det blev lila. Helt lila. Kändes sådär när jag gick ut därifrån. Men nu när det har gått mer än en vecka, och det har växt till sig lite, så tycker jag faktiskt de är helt ok! Vad tycker ni?



Kommentarer
Sandra

Jag tycker att dina naglar är snygga :)

2011-02-03 @ 14:13:58
Annelie

JÄTTEFINA tycker jag =)

2011-02-04 @ 20:00:29
URL: http://liveandlooove.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0