Hektisk Torsdag

Jobbade effektivt mellan 7,45 - 13,45. Hann kasta i mig mina pannkakor medans jag jobbade. Kanske inte det bästa att kasta i sig mat, då man har sådan problem mage som jag har. I alla fall, vid 13,45 körde jag iväg till optikern, och på vägen dit reta jag upp mig själv på mitt dumma beslut att köra ifrån en ledig parkeringsplats, med tanken att där finns kanske en närmre. Det gjorde där inte, körde tillbaka till den jag hittade, så klart var den upptagen, så dumt. Så där fick jag man köra lite fram och tillbaka tills jag tillslut hittade en parkering.
Har sedan innan haft problem med torra hornhinnor, då jag inte riktigt stänger mina ögon när jag sover. Tro nu inte jag ligger med ögonen öppna, utan en liten liten glipa gör mina hornhinnor torra. Nåja, det var i alla fall bättre. Jag har blivit äldre och fått ännu mer brytningsfel, men som optikern sa, det har varken blivit bättre eller sämre.

Väl tillbaka på jobb var det lite jobb, sedan var det massage. Vi har sådan lyx på mitt jobb, att vi får massage på arbetstid vilket jag är väldigt glad för! Jobbade ytterligare en timma, ett besök på Byggmax, även ett stopp på ICA, sedan var jag hemma. Svärfar var och fixade i vårt grovkök. Puh, när ska det bli klart? Kommer det nånsin bli klart? Ständiga projekt. Förresten, på tal om projekt. Gungstolen som jag har fått för mig att klä om, och som jag visa bild på i ett tidigare inlägg. Den ska inte se ut så.. Den ska kläs med. Med svart och vitt tyg. Så jag har klargjort det! :)

Jocke har fogat alla hörn i lilla sovrummet där uppe och även hallen. I helgen ska det målas, läggas golv. Vi ska även passa gullungen Alwin, och hjälpa pappa. Vad ska ni göra i helgen?



Kommentarer
Caroline

Ja dessa evighetprojekt ;) jag hatar att vi inte har dragkrok på vår bil. Hur man nu kan renovera ett helt hus utan dragkrok och står och stampar i golvet just nu.



I helgen tänkte jag dra med mannen på loppis ;)



Trevlig helg på dig!

2011-02-18 @ 09:49:40
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Annelie

Heeej! Fjärilarna är typ 8 år gamla, jag hade såna i hela min gamla lägenhet, massa olika färger, undrar var resten tog vägen!!! Ljusen är helt nyinköpta på Ikea!

2011-02-18 @ 11:38:44
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
Madelaine

Kul med projekt!

2011-02-18 @ 17:15:28
URL: http:// mamamad.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0