Fruntimmersmiddag

Igår hade jag socialt umgänge med 4 av 6 tjejer. En tjej var i Stockholm, och fick pris för bästa redovising. Du e grym Mollan. Frida hade dejt med en vän. Så vi 4 roade oss med min kyckling gryta, som inte var hemmalagad. Hade brynt kyckling file, sedan en UncleBens Sweet & Sour sås på det, sallad och ris. Enkelt och snabbt, när man är hemma samtidigt som gästerna ringer på dörren. Till efterrätt hade jag valt att baka cupcakes, vilket blev lite av ett skämt. Själva kakan blev jätte bra, saftig, smaken var också bra. Frostingen den smaka bra. Men den var lös, så det blev inte alls snyggt. Men man fick typ blunda, och så äta. Och då var de himmelska. ( jag hatar att skryta, och säga jag är bra på nått, så det tog emot en aning)

Vi hade en snabb catch up, och sedan var vi i fas igen. Engkvist berättade om sin London resa, Lojse hade färgat håret, och Carro hade klippt och färgat sitt. Vi blev alla fina i våra bryn, men
Lojses blev kanske mörka? ;)
Kanon kväll, och trotts våra hektiska liv försöker vi ses då och då!!

Ikväll ska jag hem till farmor och farfar på middag, och jag och pappa bestämde att det var Marcus tur att köra! Vilken kanon idè, så idag blir det troligtvis lite vin!





Kommentarer
henkan

Tack för igår, jätte trevligt o gott. Hoppas du får en trevlig kväll ikväll med lite vin :)

2011-02-04 @ 13:43:08
Madelaine

låter mys! Vi lyckas aldrig, du och jag ;)

2011-02-04 @ 15:04:39
URL: http:// mamamad.se
Caroline

Mysigt med tjejkväll, det behöver man lite då och då! :)



Jo tack, det såg bra ut så diagnosen är fortfarande IBS. Vet inte om man ska jubla eller inte, hade ibland varit skönt med något som det finns en fungerande behandling till.



Nja, koloskopi är mer omfattande än den jag gjorde, det var typ bara 30 cm in ;) Den i halsen gjorde jag för några år sen och kan säga att det var tur att du blev sövd för jag kommer nog kräva det om jag ska genomgå det igen ;) haha!



Kram på dig och krya på våra magar!

2011-02-04 @ 15:15:42
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Madeleine - Mamma till Lova

Haha ja den ser allt himla avancerad ut, men den gör gott kaffe ;D

2011-02-04 @ 16:15:27
URL: http://madeleines.se
Caroline

Tyckte du Inolaxol hjälpte?

Lovar att hojta till om vad jag tyckte om Probi-mage längre fram.

Nej, ingen dietist. Läkaren säger bara att det inte är lönt eftersom det är så individuellt vad man kan äta och inte. Har du fått träffa en?

Kramar!

2011-02-04 @ 17:16:22
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0