Frånvaro

Höll ändå ett bra tempo, och bloggade nästintill vardag. Men sedan hade jag ont om tid, och sedan kom maginfluensan på besök. I lördags var vi hemma hos Fredriks bror, där Eric hade kräkt på natten. Det var inte mer med det, utan de trodde han hade svalt en del vatten på babysimmet dagen innan. Söndag var det lite renoveringen, så som våra helger brukar se ut nuförtiden. Fredrik åkte iväg och spela match, och jag cykla på kalas. Natten mellan söndag och måndag sa maginfluensa hej till mitt hjärta, som var på toaletten hela natten. På måndagen försökte jag göra vad jag kunde för att hålla mig frisk, medans sms från både svärfar och fredde trilla in. Hela fam. Palm låg däckade i maginfluensa. Väl hemma från jobb fortsatte jag tvätta händerna med sprit, jag bad Fredde vädra, och han hade städat toaletten. Klockan 21 samma kväll sa maginfluensan även hej till mig. Låg mer eller mindre på dass från klockan 21-06.... Yeah!! Igår sov jag mest hela dagen, och försökte äta först vid halv sju på kvällen. Fick behålla det lilla jag åt, och idag känner jag mig helt ok. Orkeslös. Men varken illa mående, eller magknip har gjort sig påmind. Imorgon är det jobb igen. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0