Alla Hjärtans Dag

När jag var mindre, kunde man beställa rosor till de man tyckte om, till ens vänner, eller en kille man tyckte om. Så fixade elevrådet det. Men just nu bryr jag mig inte speciellt mycket om denna dag. Vi bestämde även att vi inte skulle ge varandra nånting, så kunde vi spara våra pengar till något bättre. Typ till färg och sten. Men det hade inte varit fel med nån blomma. Men min karl är inte sån. Han visar att han älskar mig alla andra dagar på året, så varför just denna dag, när det liksom är påtvingat. >Nåja, min alla hjärtans dag tillbringade jag med finaste Caroline nere i boxningslokalen i Höllviken. Svettades, och kämpa på med allt vi hade. För till sommaren, ska jag ha bikini. När jag kom hem var maten klar, Fredde hade dukat med ljus, och vi mös tillsammans, precis som vilken dag som helst. Precis i min smak!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0