6 månaders dejt!

Igår var det ca 6 månader sedan jag träffade Madde. Hon har hunnit gifta sig och föda barn. Jag har hunnit flytta till Vellinge. Vi hade en del att prata om, och Madde bjöd på spagetti och köttfärsås, och väldigt goda muffins. Kan man kanske få receptet? ;)
Jag visste sedan våra andra dejter att Wincent älskade filmen "Cars". Så när jag hittade en bil från Cars på BR var jag tvungen att köpa den. När jag slog in den, upptäckte jag att den inte var lämplig för barn under 3 år. Men jag har aldrig sett Wincent stoppa saker i munnen. Nu ses vi ju dock bara var 6:e månad, men de ggr jag har sett honom, så har han lekt så fint. Och mycket riktigt, MamaMad sa att han inte stoppa in saker i munnen. Det var så mysigt att se att han blev så glad för bilen. Han blev även lite arg, då den skifta i färg. Den bilen skulle ju vara röd, precis som i filmen. Men under kallvatten är den röd och fin igen. Johan påpeka att när jag kom nästa gång, skulle jag ha med en likadan bil till honom! :) Till lille Antonio köpte jag två bodys.


Ikväll är det träning igen! Måtte det inte vara kondition!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0