Tjolahopp

Det är söndag idag. Kändes nyss som fredag och man såg fram emot en mysig helg! Den är nästan redan förbi! I fredags mös jag med min mamma, och Rasmus. Fredde var på julfest. Igår soc jag bort hela förmiddagen, och på kvällen var jag på glöggfest/ spelkväll hos min faster. Mycket trevligt! Min kusin med kompis och min bror med kompis var där. Som de gick på. Högljutt och mycket sprit. Jag har inget minne alls att jag betedde mig så. Och jag kände mig väldigt gammal när jag satt där.
Idag har vi storstädat hela huset, jag har tvättat några maskiner tvätt, utemöblerna har fått presenning över sig och nu myser jag framför tvn. Grädde köpte kanelsnäckor imorse, så när jag snart ska se reprisen av "så mycket bättre", ska jag nog koka mig en kopp te, och frossa i kanelsnäckor!!

Till julafton ska jag göra Janssons, bl.a. Och det har jag aldrig gjort. Någon som har ett bra recept?



Kommentarer
Caroline

Jag har ett jättebra! Men jag vill ha en dejt i utbyte :)

2011-12-05 @ 19:45:05
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0