Sitter här med mitt kaffe..

Det är lunch. Riktigt tyst på kontoret, och jag blev riktigt trött och mätt nu efter maten. Efter en klunk kaffe, smakar jag att jag har nog lagt i för många bönor. Men kaffet brukar vara ännu starkare här, och jag har fått höra att mitt kaffe, brukar vara tunt som te, så jag tror det är till belåtenhet!


Efter skummat igenom lite bloggar nu under min lunch, så kom jag på att jag glömt väga mig i måndags. Det är ju tant röd veckan, och jag känner mig väldigt svullen, och som jag även nämt för Er innan, irriterad. Väldigt irriterad. Jag kanske får hoppa upp på vågen ikväll, bara för att. Bara för att se att jag nog gått upp. det spänner över magen, och jag är så himla godis sugen. Igår åt jag vispgrädde med persikor. Ja vispgrädden var huvudingridiensen, och persikorna var tillbehör- I alla fall så såg min tallrik ut. Det var så gott.
Vi var hos min farmor och farfar på middag, och så tittade hon på min brudklänning. Det är banne mej tur vi inte bestämt datum än. Delvis för jag måste nog tappa lite i vikt, för att den ens ska gå och knäppa, och för farmor och jag var inte riktigt överens. Men det tar sig nog.


Ikväll är det Emma och Rasmus tid. Ja den andre av de två brödrarna har nog gått under jorden. I alla fall, Rasmus och jag ska cykla ner till morfar för lite kaffe och kakor. Sedan ska vi baka. Fredrik har som tradition, eller ja Fredriks jobb har som tradition, att när de går på semester, så bjuder man på kaka. Så vi ska baka.
Sedan ska jag nog kolla i mammas garderob, om hon har nått fint som jag kan ha på mig på lördag. Om jag nu inte ska ha Carros klänning. Ja det blir nog bra!

Förresten, min kille var i tidningen igår! Nyförvärv i TIF Vikings! Coolt!



Kommentarer
Anonym

SÅ gott det lät med persikor och vispgrädde!!avis!!

2011-08-18 @ 22:10:41
Carro

SÅ gott det lät med persikor och vispgrädde!!avis!!

2011-08-18 @ 22:10:49
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Stina

Vi ska faktiskt titta på det huset i helgen! :) hihi Kram

2011-08-19 @ 09:08:06
URL: http://stinolino.wordpress.com
Stina

hehe..ja han är väldigt lik sin pappa! :)



Jasså, sånna trädgårdsperfektionister! hihi

Är det ett äldre par?

2011-08-19 @ 10:36:37
URL: http://stinolino.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0