Mysig lunch

Perfekt att ha dejt med mamma lediga Caroline, och hennes söta Signe när man är ledig. Så vid 11 snåret, igår, kom de till mig, och jag bjöd på lunch, tonfisk lasange. Vår förra dejt, eller ja den vi var hos mig, hade jag bakat, fast Caroline hade bett mig inte göra det. Så nu denna gång tänkte jag, att då lyder jag, och struntar i att baka. Jag hade kunnat köpa en kaka på Björns, men det hade jag helt glömt bort - pinsamt! Så hon fick bara kaffe, och jag kände mig sämst där ett tag! I alla fall, vi hade en väldigt mysig förmiddag, fast Signe var lite kinkig, så det blev inte så mycket bebis mys för min del, men jag fick i alla fall pratat av mig, skrattat av mig, med Caroline. Och det räcker mer än väl !!



Ett tips till Er förresten! Jag var jätte hungrig i söndags kväll/natt när vi låg i sängen och skulle sova. Så Fredrik tyckte jag skulle gå ner och ta en macka, för att jag inte skulle lägga mig hungrig. Jag tog tre mackor, och så tänkte jag, det blir ju torrt, så jag tog även ett glas oboy. Yeah! Socker kick deluxe !! Så jag kunde verkligen inte somna, jag var jätte pigg. Jag lovar, jag sov typ 1 timme mellan söndag och måndag. Så dricka oboy mitt i natten tänker jag inte göra om !!



Kommentarer
Alexandra - mamma till Leia

Åh är det caroline som har asfaltblomman? Hon verkar så go! Kram

2011-09-06 @ 18:34:19
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0