Lalandia

Onsdag kväll hämtade vi lillebror Rasmus, och gjorde oss redo för vår lilla mini semester i DK. Lalandia var slutdestination. Rasmus hade svårt att somna Onsdag kväll, och hade tusen frågor.
Torsdag morgon mötte vi upp familjen Sandell/Henriksson och familjen Borg. 7,30 började vår resa. 2 timmar senare var i Rödby hamn, och hann med färjan över Bordershop. Handlade lite dricka, och även godis till Rasmus.
Över igen lika fort, och checka in på Lalandia, vårt hem för 4 dagar.

En mysig liten röd stuga, där vi trängdes 6 vuxna och 3 barn. Rasmus gillade vattenlandet, och det var kul att se han så glad. Vi andra åkte rutschkanor och hade det riktigt roligt. Om kvällarna grillade vi och spelade lite kort. En kväll spelade vi spel inne på LittleVegas, och det var även barndisco. Rasmus var lite för stor för det, och hängde mest med Fredde. Men i det stora hela hade vi en riktigt mysig lång helg!! Mamma och Anders bjöd på fondue igår kväll, och jag hann även med att tvätta en maskin tvätt. Skönt att vara hemma igen.
Saga var hos farmor och farfar, och ikväll ska vi hämta hem henne.
Ska bli roligt att se vad man väger. Det är ju trotts allt Måndag jag väger mig, semester eller inte semester. Kan ju inte påstå jag har ätit så bra...


3 veckor till semestern! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0