Känner inte alls för det här...

Nej jag känner inte alls för att blogga. Skit trist tycker jag det är! Men det kommer väl igen.
I helgen var jag ensam. Fredde var på träningsläger. Jag vågade inte skriva jag skulle vara ensam innan helgen hade passerat. mes. Jag vet. På fredagen var jag bjuden hem till Carro, Jocke och Alwin för taco mys. Drack rose vin, provade kläder, fick lånat ett par jätte sköna baggy jeans. Vi provade lite kläder till. Jag fick mina tofflor som jag beställt. Ja det var en väldigt mysig kväll. Carro följde mig hem runt 23,30, och jag hade gett mig fan på att jag skulle klara att sova själv. Men hon fick trotts allt följa mig hem. Kollade lite tv, och släkte ner runt 02,00. Men väl uppe, på ovanvåningen låg ju jag bara och lyssnade på alla ljud. Så tvn åkte på, och vid 03,30 var jag så trött, så jag sket i alla ljud, och sov gott fram till 10-11 dagen efter.

Lördagen var även den lugn och mysig. Drack kaffe i min ensamhet, och det var trist. Snacka lite med Carro, om jag kanske skulle komma över, men jag fixade och dona hemma. Jag tvätta, jag måla en hylla, jag klippte gräset, vilket jag nog inte skulle gjort, jag tåler inte gräs. Men det var bara så tvunget. Jag var ju redan stopp i näsan, så det fick gå helt enkelt. Kanske inte så populärt bland grannarna att klippa gräset runt 17-18 tiden. Egentligen vet jag inte vad som är vett och etikett i grannskap så där. Men jag skulle kanske inte klippt det efter 18, och det gjorde jag ju inte heller. Och inga grannar har klagat. än så länge i alla fall.

Rasmus kom strax efter jag klippt gräset. Vi åt köttbullar, gräddsås och potatis och lingon. Rasmus favorit. Och det var skitgott. Vi drack coca och åt godis, och såg Bond. Han var lite mörkrädd med, eftersom inte Fredde var hemma, men jag fick visa mig tuff. Så vid 22,30 kröp vi upp i sängen, och såg på tv. Sedan somnade vi gott.

Vakna 7,30 av väckarklockan, för Rasmus hade golfträning. Jag åt frukost med honom, men när han hade åkt så la jag mig igen. Sov till 12, då Fredde ringde och väckte mig, och var på väg hem!

Vi fikade kanelbullar när han kom hem, sedan mös vi, vi grillade, och sedan kom Carro och Jocke. Vi åt glass, fruktcocktail ( som carro inte alls gilla ), varma jordgubbar och choklad sås. Vi såg en film.

MYS HELG !!!

Får bjuda på lite gamla bilder, då jag inte har någon färsk...







Kommentarer
Carro

Jag är också trött på att blogga, det är så många som läser och typ ingen som kommenterar.

2011-08-12 @ 11:15:44
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0