Förkyld

Jag känner mig som han i förkyld reklamen, han som sitter i ett vattenbad, med handduk över huvudet. Så känner jag mig. Jag är helt färdig. Eller jag var i alla fall. Imorse kändes det som om det går på rätt håll, tack och lov! Så det har inte blivit mycket motion denna vecka, bara ett par korta promenader. Och sedan har jag druckit coca.cola. Egentligen var det så himla onödigt att vi köpte ett flak på Bordershop. För har man hemma, ja då dricker jag. Så vi får se vad vågen säger på Måndag. Har dock inte större aptit när inget smakar, man är torr i munnen, och nästan bara rinner, kliar och svider. Ja vad jag gnäller.

Men idag är det fredag, och helgen är nära. Ikväll är det tacos, med de bästa jag vet. Imorgon ska jag kanske måla, städa, bara vara, bara njuta. Och vara med Rasmus. Denna helgen ska jag bara ta det så himla lugnt! Ska bli mysigt!



Kommentarer
carro

krya dig !

2011-08-05 @ 18:26:49
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
B. o. B.

Hur skulle det vara om Du drack lite te med citron i , en bra gammal kur när man är förkyld.

2011-08-05 @ 20:37:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0