Ytterligare en helg som flög iväg

I fredags hade vi mys, vi grillade och åt fruktsallad, jag somnade i vanlig ordning i soffan. Blev väckta av svärfar lördag morgon, som kom ner och drack kaffe och planera vår framsida. Jag for iväg till stan för att handla present, och Fredrik stack iväg till DK med några kompisar för att lira hockey, och middag osv.
Jag var i stan, körde ner mot Höllviken med hopp om att hinna se lillebror spela match, den var slut, så jag krama honom, och sedan titta jag inom farmor och farfar när jag ändå var där nere, hem, duscha, hämta min andra bror, och sedan var det kalas hos min kusin som fyllde 8 år.
För ett år sedan, den 2 April, var jag också på kalas, då hon fyllde 7 år. Samma kväll, satt jag och höll i min mobil, då underbara Alwin kom till världen. Så lilla killen blev 1 år i lördags och det firades med tårtkalas på Söndagen, där vi även höll på att sätta fyr på hela stället !! Barnen lekte med knapparna till ugnen, och vips var plattan varm, och pappret som låg på plattan i lågor. Men det var tur Borg reagerade, men det lukta, och sved i ögonen. Tack och lov hände inget mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0