REVY

I måndags tränade jag och Carro, efter 2 veckors "lov". Kan inte säga att jag var direkt laddad för att träna och kände mest blää, men dit måste man, och jag vet att det känns bättre efteråt. Men så var inte fallet i Måndags i alla fall. Det kändes inte bättre efteråt. Vår ordinarie tränare var inte där, så vi hade nån som jag aldrig sett där innan. Det var mer eller mindre bara kondition hela passet. Vi fick knappt boxas alls, och nej jag tyckte inte alls det var kul. Men träna gjorde jag. Kunde dock varit utan det passet, då jag känner att det inte alls gjorde nytta.
Hem om mamma, för att hämta mina MaryKay produkter, och sedan hem och äta och duscha, för att sedan sova.

Igår Tisdag lämnade jag av Fredde hos Chrille, då de skulle lira hockey, och jag själv fortsatte mot Vellinge. Snabbt inom ICA för att handla falukorv, och sedan hem sätta bilen, och sedan cykla jag till Rasmus skola, för att se på Revy. Duktiga små barn, sjunger, dansar, zorrar och hoppar hopprep. Gullungen var hur duktig som helst. Hoppade över fikan med alla barn och föräldrar. Kände jag behövde åka hem och äta något. Korvstroganoff, och lite TV tittande senare var min sambo hemma, och vi somnade framför dokumentären CharlieSheen.

Idag är det träning igen, och jag hoppas så att det är vår ordinarie tränare! För ikväll vill jag det ska kännas. Och jag ska ta i. YEah!!

 



Kommentarer
Bekki

Haha, bilen var svår att missa! :) Säkert ett prank!!??

2011-04-07 @ 15:04:37
URL: http://bekkis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0