Emma - Ordförande ?!

Vi har en sammfällighet där vi bor, och för någon vecka sedan knackade valberedningen på dörren, och frågade om vi var intresserade av att sitta med i styrelsen. Varpå jag svara, det är klart jag är, Men är gärna något enkelt. För jag vill vara med och se vad som händer och sker. Men mer än så behöver det inte vara.
Men så igår, när jag var trött och mätt och hade huvudvärk från helvetet, knacka dessa två damer på dörren igen. Denna gång frågade de mig om jag ville bli ordförande. Varpå jag då så fint utbrister; ORDFÖRANDE!? Herre jessus!! Jag som är ny, och inte vet någonting om vad som händer. Vad innebär detta då?
Fick en kort förklaring, och bad att få återkomma. Vad tycker ni? Tror ni att det blir massa jobb?
De ville ha en ung och pigg en, som kan komma med nya ideer, och som vill engagera sig. Men jag tror det har att göra med att ingen annan vill. Men egentligen, varför tänka så. De kanske vill ha någon med nya ideer. Tror ni att jag skulle passa då??



Kommentarer
Madelaine

Klart du ska! Super kul ju!

2011-04-18 @ 14:28:13
URL: http:// mamamad.se
carro

Tror du passat fint!!

2011-04-18 @ 18:04:59
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0