Zumba

Jag har ett spel på min dator som heter Zumba. Ett spel som går ut på att få tre eller fler kulor i samma färg, i rad, för att de ska explodera, och skrika ZUMBA. Men idag var det så mycket mer än ett data spel. Det var inte heller en dvd skiva köpt på tv-shop. Utan det var Zumba på Sats i Västra Hamnen. Jag, Engkvist och Mollan hade dejt. Shit vad kul det var. Ok, jag är väldigt ring rostig, och jag kan absolut inte alla rörelser, och ja, jag kom fram till att jag är stel. Men det kommer ge med sig. Jag får öva hemma. Tjuvkika även på Mollan, som även var med på passet innan, BodyCombat, kanske ska testa det nån kväll?

Jag har perioder. Perioder där jag ger järnet. Där jag får för mig att börja träna, äta rätt, och gå ner i vikt. Detta känns som början på en sådan period. Vi kan ju hoppas att denna period håller i sig längre, än den korta period på 2 veckor jag hade sist.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0