Ullared

Datum är bokat. 4/12 ska vi till Ullared! Då ska denna städtokiga tjej handla wettex trasor.
När jag och Fredrik bestämde oss för att flytta ihopa, och bo i hans lägenhet, som blev vår lägenhet, rensade vi ur min.
Skor fick slängas. Massa skor. Skotokig var jag. Fredrik förstod inte alls varför jag skulle ha alla dessa skor, jag kunde omöjligt använda alla. Kan fortfarande minnas när vi satt där på golvet, bland alla skor, och bara skratta.
Tills vi kom till mitt städskåp. Wettex trasor i massor.Fredrik bara tittade på mig, varför?

För jag har fobier för sådana. Eller ja använda. Sånna som luktar skit. Så jag är väldigt noga med mina trasor. De sköljs väldigt noga efter var gång jag använt dem. Kan hända att de får sig en omgång klorin, för att få vara med längre. Men jag bytar trasor ungefär lika ofta som jag vattnar vår garderobs blomma. För det finns inget som är så äckligt som en disktrasa. <Mår illa bara tanken på det. Var gång jag tagit i en, tvättar jag händerna. Och behöver jag torka upp nått, som inte kommer klibba om man tar papper, så väljer jag papper före disktrasa. Så i korthet, jag ska frossa i wettex trasor!




Kommentarer
Mad

Haha! Vi är lika ;) Jag avskyr dessa trasor. Vi har oftast inga såna hemma. Just för att jag avskyr dem och att dem luktar.



Jag vill också till Ullared igen..

2010-09-28 @ 06:32:34
URL: http://mamamad.se
Anna

Tack så mycket, hoppas att vi hittar nåt innan lilleman blir 2år iallafall;)



Ja usch trasor är vidriga, så förstår om du laddar upp med många när ni far till Ullared:)

2010-09-28 @ 07:53:24
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
sarah

Jag vill också till Ullared :D



Tackar så mycket! Jag gör dom på Proffessionails på Dalaplan i Malmö :)

2010-09-29 @ 20:45:50
URL: http://sarahpratt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0