Schampoo & Balsam

Imorse när jag vaknade var jag trött. När klockan ringer, eller som det är just för tillfället, när svärfar väcker oss, så är jag trött. Louise sa det så bra, känns som jag blivit överkörd av ett tåg.
Men när jag stod i duschen, piggna jag till, och började reflektera över schampoo och balsam. Hur kommer det sig att schampoot alltid tar slut före balsamet? Jag tvättar håret med både schampoo och balsam, var dag, ( ja annars blir mitt hår fett, och jag ser ut som en trollunge om jag inte duschar det var morgon) Hur kan då schampoot ta slut före? Jag använder till och med mer balsam, än vad jag använder schampoo.
Det är ungefär vad mina krafter går åt på morgonkvisten. Om så simpla saker som schampoo och balsam.

Ikväll är det powerstep. På SATS Västra Hamnen. Spännande. Läste på hemsidan innan. Det var konditionsträning med bräda, och styrka. Imorgon är det pump. På söndag är det spinning/core.. Tror ni rumpan blir fast, så jag kan köpa min skor? Som jag förresten provade igår.. Och jag blev inte mindre förälskad för det. Handla inte dem.
Tänker fortfarande. Handla ett par tights, och en kofta. Och så beställde jag hem nya glasögon. 2 par.
Kanske ögonen får vila om dagarna. Som min optiker sa, mina ögon behöver vila nån dag ibland.

 


 



Kommentarer
sandra

jag har varit i ullared ett par gånger innan jul (slutet på november böran av december) och då har det inte varit kö. men man vet aldrig...

det är ganska så nytt mad nummer och färg (tex lila 3456) så att man kan få tillbaka sin vagn lättare om någon tagit fel. eller om man inte kommer ihåg vart man parkerat och måste leta i gångarna ;)



men det är utbyggt och en del gångar har blivit bredare, så hoppas det inte blir så trångt för er :)

kram

2010-09-29 @ 20:15:27
URL: http://mamaspratt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0