Lunch

Blev pastavagnen idag. Igen. Nu har jag 30 min kvar på lunchen, som jag ska försöka slå ihjäl.
Har ett väldigt sug efter att shoppa. Behöver nya kläder känner jag. Eller nej, jag behöver ett par skor. Har blivit förälskad i ett par på Scorett. Med klack. Och nu är jag kanske fjantig, men kommer jag trivas i skor med klack? Jag är inte lång. Jag är typ kort. Ja två skitar hög är jag. Konstigt man inte växer, på längden, på 13 år. Så att ha skor med klack känns verkligen rätt. Men då jag själv anser att jag har lite för mycket fett på kroppen, och enligt Facebooks test, "vad är din ideal vikt?", ska jag väga 51 kg. Ett väldigt fjantigt test som jag egentligen ska totallt skita i, men ja någonstans etsar det sig fast, efter som jag nu i skrivande stund tänker på just det, så har jag för mycket fett på kroppen.  I och med denna övervikt, känner jag, att när jag går i högklackade skor, att rumpan aldrig slutar dallra. Och denna känsla är verkligen inte trevlig.

Men nu är min plan såhär, att jag ska köpa dessa skor, och det är ett krav att de ska sitta rätt på foten, och jag ska inte knäa fram, då kan det vara. Men om de uppfyller mina krav, så köper jag dem. Och sedan tränar jag tusan, och då kommer rumpan sluta dallra.

Nu har jag slått ihjäl 15 min **

 

 



Kommentarer
Louise

Jag tycker benen ser slankare ut med klackaskor, alltid nått ;)

2010-09-28 @ 18:44:03
URL: http://lojse.blogg.se/
Annelie

Hahahahhaha vad rolig du är. Och fiiin kram!

2010-09-28 @ 19:04:02
sandra

Jag ÄLSKAR skor jag med- klart du ska ha klack! man blir så snygg i det- hela kroppen blir snyggare på något vis ;)

håll koll på kundvagnsnummret när du ska till ullared, då innan jul är där MASSOR av folk.



ha det gott

kram

2010-09-28 @ 21:29:44
URL: http://mamaspratt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0