Hemlös

Ja idag lämnade vi över vår lägenghet, så vi är officellt hemlösa. Vilken tur att jag har så fina svärföräldrar som låter oss bo där. Snart har vi bott hos dem en vecka redan, och det är helt ok. Försöker ändå anpassa mig. Lite svårt när min andra hälft är iväg och spelar hockey, och jag är ensam med dem. Jag känner mig fortfarande som en gäst och det kommer jag nog alltid göra. Och jag försöker ta disken när vi ätit, och jag försöker komma med idèer vad vi ska äta om kvällarna.

Det blev ingen powerstep igår. Malin var osäker på hon hann, och jag typ anmälde mig för att jag ville gå med Malin, och för jag tyckte hon kunde visa mig hur det gick till. Så jag avboka. Åkte hem och sov istället. Ja jag somnade i soffan. Jisses vad trött jag är, fast jag sover i säng med tempur madrass. Sover som en prinsessa.

Men idag är det PUMP för hela slanten. Och det behövs. För idag har jag högklackat. ( ett par gamla skor jag hitta i garderoben) och jag känner mig mest klumpig. Snygg, längre ben, men ja klumpig. Alla mina volanger (som Babybambola skrev :) bara dallrar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0