Zumba, ja då!

Igår träna jag Zumba med mamma. Det var spännande. Mamma trodde hon skulle vara äldst i gamet, men det kan jag ju säga att det var hon inte. Men de äldre damerna skaka på ordentligt. Och svettiga blev de.
Mamma och jag kämpa på, och till en början var det lite fjortis fnitter, men vi koncentrera oss, och hängde med så gott vi kunde. Jag går på zumba för det är så himla kul, inte för jag kan. För kan, kan jag inte. Inte hela tiden. Vissa rörelser är big no-no. Dagen till ära, hamnade jag ju så klart bakom en från Salsa Akademin. yeah liksom.
Hon var inte kass. Och vad var jag i jämförelse?! Haha!

Väl hemma åt jag kålpudding. Vilket min IBS inte accepterar så bra. Jobbigt det är att man inte får äta allt.
Ska googla på lite dietester, för enligt läkarens ordination, skulle detta vara lämpligt.
Caroline på jobb, hon printar ner vad hon äter om dagarna, och jag är väldigt sugen på att göra det själv. Härmas. För det är rätt bra, att titta tillbaka på vad man åt, vad som var bra, vad som var mindre bra, och vad som verkligen inte var bra alls. Kanske väldigt bra för mig, med min mage och allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0