Vellinge dejt!

Jag begav mig med svärmor och svärfars bil till Vellinge. Jag hade promenad dejt med fam. Sandell/Henriksson.
Vi gick en runda på 2 timmar, hann med en titt på mammas nya dörrar, en tur inne på Willys, och jag tog med dem till en annan del av Vellinge. Snart är vi också VellingeBor! Hann även med lite dricka och lek hemma hos dem, för att sedan åka hem vid sex snåret då det vankades middag. Korv med potatismos.
Nu tittar min sporttokiga man på sporten, och jag är så sugen på godis. På kakor. På glass. Men jag vågar fortfarande inte gå i skåpen.

 

 



Kommentarer
Anonym

Klart du får, Ingrid sa att du ska känna dig som hemma o att man får göra precis som man vill eller hur? Tack för dejten idag kramar

2010-10-03 @ 21:42:31
Anonym

Jaha när va du där? Varför kom ni inte in? Eller vi va inte hemma? Marcus va väl..kram mamma

2010-10-04 @ 11:24:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0