Tv Program

Man förundras över de tv program som just nu sänds på tv. Här är mina tankar om en del

Tylösands Kungar
Yeah, sen när blev det häftigt att ligga med så många som möjligt under en sommar?! Hur äckligt är det inte istället? Mammor och pappor till dessa "barn", skäms inte de öronen av sig? Jag ser inte detta program längre. Finner inget intressant med det överhuvudtaget.

Lyxfällan
Detta program tycker jag är bra. Ja det tycker jag. Men igår. Hallå! Hon var två år yngre än mig, och jag kan säga att jag kände mig som om jag vore en tant i jämförelse. Jag hoppas så innerligt att det var regisserat. För så dum får man bara inte vara. En inkomst på 0 kr, lever för 35 000 kr. Hallå!?

Bonde söker fru
Stackars Ann-Katrin. Kan ingen hjälpa henne att piffa till sig? Detta program följer jag. Tycker det är toppen, och man får sig några skratt. Men hon måste piffas till. Kan inte Fru Lindorff fixa det? Och de män som har sökt till henne? Haha! Snälla nån.

CSI
Underbart! Bästa som finns!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0