Tjejmiddag hos Engkvist

Då min mage strejka strax efter 16, för att den falukorv jag hade ätit till lunch, innehöll mjölk, flexa jag 45 minuter, och blev hämtad av svärfar. Efter x antal besök på toaletten, kramplösande tabletter och lite värktabletter på det, sedan en 45 min vila, var jag relativt pigg. Mådde ändå inte helt hundra, men jag ville träffa mina vänner, och skulle det bli för jobbigt sa fina Caroline att hon körde mig hem igen. Så vid sju snåret var vi på plats, lax med pressad potatis, vin, mycket snack om löner, om lån, om förlossning, om mat, om allt sånt där vuxet, och mycket mycket skratt. Stundtals kom illamåendet över mig, men jag bet ihopa. Jävla skit mage!
<När jag kom hem strax efter midnatt sov alla i lägenheten, och toalett dörren var stängd. Panik tänkte jag, då Sagas låda står där inne, men vår fina katt hade hållt sig. <puuuuhhh, slapp oroa mig för kattkiss på svärmor och svärfars matta.

















Kommentarer
Malin

Vilket jävla fluffhår man ligger in med alltså :)

2010-11-02 @ 14:15:20
URL: http://www.malinsvensson.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0