TGIF

Dagen är nära. Dagen med stort D. Dagen då vi flyttar! Men först och främst ska vi fira att det är helg. Och denna helg firar jag med tjejmiddag hos Engkvist idag, mys med sambo imorgon lördag, vilket innebär leta soffa, äta ute och gå på bio. Söndagen innebär stor stor planering av vår flytt på måndag. Vi har grejor lite varstans. Så vi ska mest planera vart vi ska lasta först, vart vi ska lasta sist. Vad som kan bli kvar till en annan dag. Men om ni frågar mig, vill jag att allt flyttas samma dag. Även de lådor vi har haft i källaren, som man typ inte använder, eller ja inte ens vet vad de innehåller, men skönt att ha allt samlat liksom. Jag kanske får för mig att leta i en kartong en dag, men oj då kan jag inte det, för då står den visst kvar hos K-Å och Ingrid. :/ så ja, jag tycker allt ska flyttas samtidigt. Blir det så? Nja osäkert att säga i dagsläget.

Tjejmiddag hos Engkvist idag ja! Ska bli kul, och med risk av att låta negativ, fredagar är inte bra dagar för vare sig lilla häng, möllan häng, utgång eller tjejmiddag. Fredagar somnar jag innan Idol är slut. Och inte hinner jag vila middag heller. Det har jag gjort nu 2 fredagar i rad. Vilat mellan 19-20, för att orka se hela idol. Men med massa tjejsnack, lite vin på det, troligtvis god mat, så kommer denna kväll bli kanon! Med all säkerhet!



Kommentarer
Carro

Låter som en skööön helg!!

2010-10-29 @ 13:06:09
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Mollan

Jag kommer vara askalastrött jag med. :) But I goot som news for you girls :D

2010-10-29 @ 15:27:41
URL: http://www.malinsvensson.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0