Tänker

Ja det gör jag. Tänker på vad den där Sara skrev till mig. Ingen aning vem personen är i fråga, och hon kommer nog inte göra sig till känna. Hmm, bara för jag äter godis, betyder det att jag inte vill gå ner i vikt för det? Gör det verkligen det? Eller missförstår jag henne? Jag vill gå ner i vikt, fast jag äter godis. Jag vill helst av allt bara vakna upp en morgon och ha tappat 10-12 kg. Jag kan inte kalla mig fet, absolut inte, men jag har volanger. Och jeansen spänner.
När jag för drygt 2 år sedan gick på VV, gick jag ner 12 kg, och jag vet att det fungerar. Men jag verkar uppenbarligen ha svårt att fullfölja mitt mission. Jag hittar på ursäkter hela tiden. Skit också!
Vilken kommentar egentligen. Inget jag ska lägga ner så mycket energi på egentligen. Men sån är jag.

Idag ska jag ut och äta med mina gamla kollegor. Ska bli kul att träffas igen, och snacka om allt mellan himmel och jord. Jag saknar dem. Jag saknar inte mitt gamla jobb, men jag saknar mina kollegor. Och jag har sagt till mig själv, de jag vill ha kontakt med, håller jag kontakt med. Så  ikväll blir det en sådan kväll.



Kommentarer
Caroline

Bry dig inte om sara hon vet inte vad du menar. Eller så har hon problem sj.

2010-10-14 @ 13:45:49
Malin

Håller med Caroline:) ge inte upp. Så länge du inte äter godis varje dag sweetie så är det ingen fara.

2010-10-14 @ 16:15:01
URL: http://www.malinsvensson.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0