Sko Jakt och Förlåt

Jag letade i hela landet efter dessa skor. Och i Piteå har de 5 par. I min storlek. Men nej nu struntar jag i det.
De är fina. Väldigt fina, men nej.

Igår blev det lax och rosè vin med svärmor, och sedan somnade jag gott för kvällen strax innan 23 snåret.
Idag har jag dejt med Caroline och Alwin, och mitt hjärta har seriepremiär mot Landskrona.
Imorgon åker de till Stockholm, och jag ska försöka njuta av lite egentid. Egentid med svärmor, Emma och Eric och hennes mamma. Tjejmiddag, med en liten kille på 5 månader. Kanske blir det även att jag kollar på MIF - Rögle, men jag har inte bestämt mig än.

Förlåt Marcus, att du tog illa upp. Ja, du kör som en rallyförare, och jag sa inget om att du kör dåligt. Man kör bra om man är en rallyförare. Men man kör fort! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0