PUMP

Svårt att ta sig upp ur sängen idag. Rullade av. Satte jag i armarna i madrassen, gjorde det sådär ont.
Härligt med träningsvärk. Det betyder att jag tog i och att det gör nytta. Kass är jag på utfall, får liksam kramp kramp kramp i vaderna. Måste göra nått fel. Ska kanske höra med instruktören. Axlar är jag också väldigt svag i. Det bränner och jag kämpar som ett djur. Men allt för ofta får jag lägga ner stången på denna övning.
Men kul är det, och jag hoppas jag kan fortsätta i denna takt. PUMP är helt klart en favorit. Mollan var också med, hon tränade passet innan mig med, StreetDance. Det kanske man ska testa på. Får bli en Torsdags tradition.

Efter passet uppmanade instruktören om hur viktigt det är att äta en stadig måltid. Så det blev ärtsoppa och sedan pannkakor. Ärtsoppan uppskattade inte min mage. Så nu vet jag det. Får jag pröva mig vidare i denna djungel av mat och mina krämpor i magen. Har inte fått svaren efter min trevliga "slang upp i ändan" undersökning.

I helgen har vi tänkt ta oss en tur ner till huset för att mäta köket. Det är ju leveranstider på alla maskiner, och det vore toppen om de kom samtidigt som vi själv flyttar. Kyl och frys är nya, vilket är kanon. Men vi vill gärna ha induktions häll, och i samma veva får vi även köpa ugn och micro, som vi ska bygga in i en stapel bredvid kyl/frys. Vi ska riva väggen mellan vardagsrum och kök, och tankar finns på att göra en bardisk/avlastningsyta där väggen satt. Caroline och Jocke har en bardisk, vilket är praktiskt. Men jag vill inte härmas, så jag tänker mer och mer på att flytta spisen dit, och flytta fläkt, fast det kanske blir jätte mekkigt...
Men vi har sagt att vi får ta det som det kommer. Men induktionshäll, det ska vi ha! 

 



Kommentarer
Malin

Yeah torsdagstradition gillar vi. Streetdancen var såååå rolig :)

2010-10-01 @ 13:32:57
URL: http://ww.malinsvensson.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0