Onsdag




Onsdag och allt vad det innebär. Lill lördag, mitt i veckan, och 24 dagar tills vi flyttar till vårt hus.
Inte för att jag inte trivs, för man kan inget annat än att trivas, då man blir så bortskämda som vi blir, men jag är trött på att alla kläder ligger i lådor, att inte sova bredvid min fästman, att vara orolig att Saga ska förstöra allt för mycket. Och på tal om att förstöra, Saga hade gått loss i jorden på en av blommorna. Så nu försökte vi med vitpeppar, så får vi se om vårt vildjur ger med sig.

Ikväll var det planerat träning, men då jag glömde kläderna hemma, har jag fått ändra på mina planer. Mina nya planer är dock fortfarande träning, men på egen hand. Avboka mitt pass, ska fråga om jag får låna deras bil, och köra en timme på crosstrainern. Det är planerna.

Förresten, när jag hade bestämt mig för att köpa skorna, då var de så klart slut i min storlek! :(



Kommentarer
Anonym

här är allt toppen, vilka snygga skor!

kul att du hittade min blogg via henne =)



erika

2010-10-06 @ 20:43:28
URL: http://taby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0